Thursday, February 17

Welcome to Marchantiaz Blog

First of all,aku nak ucapkn trime kasih kpde smue blogger kerana disebabkn mereka pintu hati ak telah trbuka semula untuk kembali ke dlm dunia blogging..Dulu ak dah ade blog tp mne ntah ak da lpe da mne blog aku tu..trpaksa la create baru..xksh yg lme ke yg bru..asalkn korg sudi2 la bce blog ak ni eh..:)

Marchatiaz???Ape tu Marchantiaz??dari mane name tu ak dpt??sebenarnye nama btulnye Marchantia...zZ tu aku saje2 tmbh..Marchantia ni sjnis tumbuhan..aku pun xtau sgt psal marchantia..mgkin siapa2 yg ade blajo sains tu mgkin tau Marchantia ni mcm mne..Knape ak ambil name ni??Suka2 jew..ak pn xtau knpe ak ambil..lgpn kwn ak yg cadangkn name ni..ak rse mcm ok je..ak pn ambik..



                             ( Marchantia)


Ok la..ak rse smpai sni jela 1st post ak..nntikn la update2 dri ak ye..aku org baru dlm dunia blogging..klau ade salah silap tlg la btulkn ak eh..ak ni hnye mnusia biase yg xseringkali mmbuat silap..hrp korg dpt la mmbntu ak..W'salam....

0 comments:

Post a Comment